Reklama

Nebyl nikdy dobrý v marketingu nebo ve finančnictví, což nebylo něco, čím by se chtěl chlubit. Ale jako SEO konzultant se dozvěděl pár důležitých a velmi zajímavých věcí. Měl taky svůj blog, takže když se naučil, jak používat klíčová slova, mohl se pustit do práce. Naučil se od copywriterů, jak psát PR články, ale také jak přesně funguje linkbuilding, takže se nebylo čemu divit, když měl za dva měsíce čtyřnásobnou návštěvnost než tu, na které začínal.

Jak funguje PR článek

Spokojeně si psal své články a nestaral se o nic moc jiného. V tom byla jeho práce skvělá. Ačkoli psaní miloval a živil se jím, pořád ho bavilo dělat to jenom tak, pro radost. Jedním druhem psaní si vydělával, a tím druhým se seberealizoval. Všechno zapadlo do kolejí, které mu víc než jenom vyhovovaly.

Reklama
5 (100%)1
perla4.jpg